New Moon later tonight :)

Okej, hade skrivit ett as långt inlägg igår men sen strulade datorn och nu vill det tydligen inte komma upp ? Illa illa.. Lite irriterad blir jag också..

Mitt svenska arbete med katarina von bredow är iaf färdig så jag anser att jag får skriva ett litet inlägg här liksom.. Good work Mimmi !
Skolan idag kommer inte vara fullt lika rolig, onsdagar är aldrig kul liksom och emma är sjuk, så det blir väl en lugn dag idag måste jag säga, stackarn har fått feber.. Eller stackarn och stackarn, hade inte själv haft något emot att ligga hemma i sängen, lite varm choklad och mamma som kommer med lite goda mackor , sen ett par bra filmer på de ! Åh, synd att jag inte kan vara sjuk så mycket mer.. Missat lite för mycket i skolan nu på sistone..

Ikväll blire bio iaf , New Moon ! :) Linn, Gellan & Gabriella blir det att se den med, ska bli kanonens ! Ser verkligen fram emot filmen alltså !! Hoppas dagen går fort bara , så vi så snabbt som möjligt kan röra oss mot stan, gå lite ärende och innan så blire donken :) Myspys på det brudar !:)

Imorgon åker jag hem, ska bli sjukt skönt! Slutar redan 20 i 12 pga rugbyn så är hemma redan halv 3 .. Känns som förr när du var hemma runt 3tin med bussen, ja det var albäcks känsla de .. Nu är det något helt annat.. 

Hoppas alla får en lika härlig onsdag som jag ska ha ;) Ska verlkligen satsa på lill-lördag idag :D !
Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0