Mardrömmen..

Nåå, efter mycket om och men idag är jag nu äntligen hemma.. Har hunnit plugga lite innan jag satte mig här, men skulle nog behövt sitta lite längre med de där matteböckerna för att vara helt säker på att jag klarar matteprovet som vi har imorgon..

Måste bara berätta en sak som alla klasskompisar fick höra om idag i skolan så fort jag kom, haha , men grejen var det att jag hade världens jävla mardröm inatt.. stackars mig.. och länge sen var det jag hade de med, så lite på tiden kanske, och däför kanske den skulle vara extra hemsk med ?
Aja, det som hände var iaf att jag var i hultan eller närmare sagt kanske gymnasiet där, så lång koll hade jag inte , men så hade jag iaf ihjäl fanny med en flugsmällare, gul var den oxå ?, och sen så kom det massa folk och dom undra vart hon var, och jag mådde ju skit dåligt över att ha haft ihjäl henne så kunde inte riktigt betsämma mig om jag skulle berätta för dom som var där eller inte ? (Mådde iaf skit dåligt över de fanny ska du veta ;) haha ) men sen så gick jag därifrån där alla var, tror faktiskt det var ngt kalas, jaja, who knows, men då när jag gick viare mot hagadal iaf så började en kille skjuta mot mig och jag får där som en fjant och hoppade förbi varenda kula( jävligt atletiskt ska ni veta ) haha näe men jag såg dom svisha förbi mig så det var nog ingen superpistol.. Men sen fick den där nissen tag i mig iaf och då så drog han med mig ut och sprang alltså inte jagade mig utan vi sprang tillsammans, haha , och jävlar vad jag orkade mycket, var överlycklig över mig själv och vilken kondition jag hade kvar, tyvärr sen så vaknade jag, svettig som fan . haha , men så är det ju när man drömmer ;)

Hade engelska prov idag med, gick ganska galant faktiskt, har varit en riktigt sånndär sista minuten plugga inför prov den här veckan, mindre bra, men jag har ju klarat mig än så länge, är mest nervös inför imorgon..

Sen drog emmsi och jag ner till stan efter skolan iaf och fyndade ganska rejält, köpte lite julklappar också, tyvärr har jag ju en hel del kvar, men är på god väg iaf och inte pank än så länge :D

Nu ska jag strax göra lite käk, varit dåligt med sånt idag, eller mat vet jag inte heller om det är, mer 2 toastmackor.. Men gott som fan ;D

Mot Matten nu iaf, den ska vi oxå klara !
Take Care!
&förlåt fanny;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0