Lugnande lördag

Sitter hemma nu , alltså hemma hemma, som hemma i Silverdalen, som jag oftast annars också gör på lördagkvällarna . Tar det ganska lugnt, har kännts att det har verkligen varit behövligt eftersom det var en hektiskt vecka med massa prov och allt, men nu är dom avklarade iaf, skönt tycker jag . Slått in lite klappar också, känns ganska skönt att ha det gjort, fanns när granen åker fram får vi ha en sånn där snörar dag här hemma eftersom ingen av klapparna har något snöre om sig, så det blir nog mycket tid åt det sen.

Har inte hänt så mycket idag heller om jag ska vara ärlig, blev lite träning vid 12 tin och sen så har jag vatt ute på en promenix bara , så varit en extremt lugn dag faktiskt, riktig skillnad emot gårdagen. Då det var utvecklingsamtal och sen provning av balklänning, blev en hel del provade men fann sedan en favorit, ryggen var det nog som gjorde susen, måste bara skaffa lite brun färg på kroppen och lite tillbehör sen jävlar är jag ready to go ! :)

Nästa vecka går vi ju bara till Torsdag också, förbannat skönt ska ni veta, lite ledigt, precis vad man behöver ! :)

Nu ska jag se om jag kan hitta något att styra med, börjar bli liet långtråkigt ;)
Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0