Lovely sunday ..

Hade en supertrevlig kväll hos mandie igår, mest bara mys och snack med brudarna om allt och ingenting, precis som de ska vara , och en drööös med skvaller, haha , det är så det går till ju ! :)

Påtal om bananas så gjorde Fanny en hel vild fälta i mitt hår, haha , såg utt som ett snakespel, eller ni vet när ormen far fram och tillbaka, men as frän verkligen !
Tyvärr har jag inga bilder på flätan , men fanny tog en och lovade att skicka, så får slänga in den så fort jag får den av henne, men de var just de där om flätor, hittade lite fler härliga förslag på endel olika fast helfina flätisar :) Så kika in på sidan för att få mer förslag.. Om man bara kunda fixa det själv hade de ju vatt as kul att pyssla med håret , men tyvärr är mitt för tjockt och tålamodet räcker inte till ,haha !

Nu blir det söndagsmiddag med familjen, eller Kim saknas eftersom hon är i halmstad och lever studentlivet ^^
Take Care !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0