Jäfla skit..

Ojojoj så kul då.. Nu ska jag bli knarkare på helt tid och må rejält dåligt antar jag ..
Dr B hade absolut inget bra att säga, bältsros IGEN, lustigt tyckte han, men så vare.. Skit kul verkligen tycker
jag , wiho, not !

Ska käka sisådär 5 tablettisar om dan i en vecka, inga minisar heller, dom största apoteket hade, och på min lediga dag.. Javisst då fan ska helvetet komma..


Får se hur de blir med skolan imorgon , brorse på hur jag mår, men det var visst inget smittsamt sa dom, men man kunde väl må dåligt ändå eller något förklarade dom .. Ja , jag mår bajs ! :(


TACK & HEJ !


Kommentarer
Postat av: Fanny

Krya på dig gumman <3

2009-11-11 @ 19:29:31
URL: http://fannylampert.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag köpte gelatinpulver på coop, man kan säkert använda gelatinblad men jag tycker det är lättast med puvler. hur många blad vet jag tyvärr inte då jag faktiskt aldrig använt det. Sp'n räcker till en tårta och det blir en del över till att dekorera med :) Mina allra första tårtor färgade jag med karamellfärg, det fungerar men sp'n blir kladdig, blanda i mer florsocker då bara. Jag använder något som heter pastafärg, det finns att köpa på kakburken.se i kategorin färger. De färgerna är mer koncentrerade och mer dryga så de håller längre.

Tråkigt att du är sjuk, hoppas att du bli bättre snart! Krya på dig!! Kram!

2009-11-11 @ 21:10:08
URL: http://www.emeliesgodsaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0