Homecoming Queen :D

OH i couldn't be happier !!!

Efter att ha riiingt och riiingt till det dära stället så fick vi äntligen tag på henne ! Så imorgon blev det en bokning, imorgon ska jag åka och titta på balklänning till my darling's bal :) Det kommer bli kanon ! :) Har bara ingen aning på hur jag vill att den ska se ut :/ Ingen aning om vilken färg och ingenting, får väl helt enkelt blir surprice surprice !

Men det kommer bli en lååång dag imorgon , prov, utv.samtal, shoppa lite på hansa, åka till massa ställen.. Men sen ska jag hem till min käraste bara och myyyysa !

 
 
(Oj oj oj, jag kommer bli helt knas efter det här, alla fina , lite mindre fina.. Valet kommer ju bli skit svårt.. Haha, hoppas henrik valt en färg han vill ha bara ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0