Hemsk torsdag:(

Jao det här har ju varit en rolig dag , började med att man fick cykla i ösregnet till skolan och se ut som en slickad katt när man kommer in , vem fan har beställt regn liksom? Inte nog med det möter jag mina klasskamrater som klär på sig ytterkläderna , ja då tacka fan är engelska lektionen inställd, men det kunde ingen berätta innan liksom ?  Jao då var det 2 och en halv timme kvar tills nästa lektion skulle börja, så jag, angelica och emma drog ner till stan, och det regnade ju fortfarande (?!) så in på baronen gick vi allihop som tre slickade katter i huvudet .. Fick iaf med mig 2 fars dag presenter där ifrån , en skit söööt sak från Village :) Hoppas pappsen oxå tycker den är rolig (A) hihi.

Sen hade vi LMK med Kicki, fick reda på provet som vi hade för två veckor sen , kände att liksom lätt, jag är godkänd och har inte oroat mig ett skitöver det på lovet , jamen visst då fan ska man ha blivit godkänd på det ena och ig på det andra , WIHOOO ! More homework. Undrar om det var oss det var fel på eller om hennes krusifix, för mer än halva klassen hade nog ig på den andra delen , såå så skoj var de ! Lagom glad var jag ju oxå liskom .. Shit pomfritt.

Kom hem nyss iaf , eller har hunnit dammsuga upp lite skräp från gårdagen och sen bytt kläder, skönt med lite torra kläder ska jag säga er. Ska nog ta och slänga i mig lite mat nu också, sista skinksåsen kvar nu , har ju bara ätit det 3 gånger den här veckan , på FYRA dagar , mumma ju , njae inte längre . Hoppas på något jävla gott hemma i helgen nu alltså !

Sen är det ju torsdag oxå , det betyder att man ska packa, och hoppas att tiden tickar fram emot fredag eftermiddag då jag äntligen sitter hemma i dalen igen . Ja man kan ju alltid hoppas.

Förhoppningsvis har ni alla inte haft en sådan pissig dag som jag har , isf får ni gärna joina min klubb  ! haha .
Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0