Hektiskt dag and way to many cykelturer..

Jaa efter mycket om och men börjar denna dag faktiskt gå mot sitt slut, äntligen!
Skolan var helt okidoki idag faktiskt, bakade way too much bröd bara , så inte världens roligaste , men pinglorna mina gör alltid dagen kanonens ! :)

Efter promenixen hem så vare bara att ta hojen till Netto, well, tittade ju på för mycket annat skit och gjorde inget riktigt det jag skulle, så det slutade med att jag kom hem med lite julklappar, nötter och lite glitter som nog blir mitt enda julpynt här, ja för lite kärlek måste jag ju ändå ha här oxå, även om all kärlek är hemma i dalen, men men.

När jag kom hem insåg jag ju självklart att jag glömt det ungefär mest viktigaste, LÖKEN ? det var ju mest därför jag tog mig till lilla Netto för att löken var slut och man måste ju ha lök till köttfärssås.. Så det var bara att hoppa på hojen ännu en gång, cykla mot ICA denna gång eftersom mjölken jag ville ha inte heller fanns på Netto, så det blev en sväng i ösregnet som lyckligtvis hade hunnit komma till min sväng då.. Aja var hemma efter ett tag iaf, så då blev det att tvätta lakanen ( man får ju passa på när tvättmaskinen är tom :O? ) och sedan har jag dammat och städat här lite, hade ju faktiskt bestämt mig för det redan idag på förmiddagen, så det var ju bara att ta tag i skiten, blev möjligtvis lite slarvigt men det är smällar man får ta ;D

 

Ska iaf ta mig en dusch strax , en jävla lång varm dusch, precis vad jag är värd nu efter denna jävla dag ..  Sen ska jag tända lite ljus och göra det myspys, krypa ner tidigt och kolla på massa bra tv , halv 8 hos mig, ullared, mamma till en mördare, melrose place ( säsong premiär!!!) och sen blire nog nana kudden , men härligt att alla program går i bra ordning, alla nästan precis efter varandra, me like :)

Take Care !



(One step closer to the christmas feeling ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0