Fredag, Lördag , Söndag all in one !

Söndag igen , men nu är det ju ändå inte vilken söndag som helst faktiskt, första advent .. Kan ju vara mysigt sådär, fast just nu känns det nog ändå inget speciellt, inte som förr, då alla steg upp runt 9 tiden , åt gemensam frukost och kollade på lite mysiga tv program och så brann det första ljuset i staken ner sakta men säkert, men i år så var det absolut annorlunda, pappa sov eftersom han jobbat nätter och kim är inte hemma .. så det blev bara jag och mamma .. vid varsin tv och varsitt program . jaao lite taskigt kanske, men så kan de vara ..

Helgen har traskat fram ganska fort iaf , var ju lediga i fredags så det blev en sväng på Hultsfreds gymnasium och Albäck, som förövrigt såg förjävligt ut, för mycket skrikande färger och allt såg mest lustigt ut .. Diskuterade med Lelle om att man saknar tiden där när man inte är där, men när man väl är där då jävlar är man glad att man slipper alltså .. haha , hoppas ni fattar .. Men är verkligen glad över att man har gjort färdigt sina år där ..

Gårdagen ( alltså Lördag ^^) gick ju fint , blev lite fotbollsträning som kändes riktigt skönt .. Sen blev det lite lussebak är hemma, katterna blev ju ganska fina , lite knasiga såg dom dock ut men dom smakade ju mumsfilibabba i munnen ska jag tala om :) Så dom hade mor och jag gjort bra :) Sen blev det lite julmarken i skolan som inte alls var så kul, lite folk och dåligt med stånd , men efter det blev det iaf en sväng till mormor och morfar på fika ;) Åt alltså lussekatterna då ;d 

Söndag nu då , sov ut ganska rejält eftersom jag vet att jag kommer få stiga upp klockan halv 6 imorgon bitti, ingenting jag uppskattar sådär, men skönt att sova hemma en extra natt faktiskt.. Sen blev det lite styrketräning då man får passa på när man är hemma , så det blev 1 och 1halv timme där , och nu sitter jag här och inte gör någon nytta .. Nyäten oxå , schnitzel och pressad potatis, fint ska de va när man är hemma , ja då får man passa på :)

Nu får det vara färdig bloggat för idag , ska nog göra soffan och tv:n lite sälle.. Sounds Najs :D !
Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0