Finally Saturday !

Jaaha nu jävlar har man suttit här i en timme och fixat med ett jävla skolarbete, sökt grönsaker på nätet av alla möjliga sorter, skrivit om skiten osv, inte världens roligaste grej , men nu jävlar äre färdigt och NUU ska jag ta helg !

Blev träning idag vid klockan 12 , kändes skönt att träffa alla igen faktiskt, och märka att jag inte var den enda med dålig kondis alltså ;) haha , men de är så de är i början ju , sen jävlar ;)

Ikväll blir mys hos mandie med flickorna bus och våran bacill pullan , haha , så det blir någon god surprice middag där och sen lite sällskapsspel och lite filmer osv , ska bli skönt iaf :) Och mycket trevligt med !

Dags att gå och käka lite dinner kanske , se om mor min kommer hem snart eller om hon har fastnat helt i virserums köttaffär, haha, såå spännande skulle de blir tyckte hon ;)

Take Care !

     
(Jaa, sånna här roliga bilder har jag fått titta på nu , någon som vet vad det till höger är ;)? haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0