Feeling little bit sick...

Bah , är trött dom en shleten gris, and i don't know why ? Sov liksom ganska mycket inatt , och har ändå sovit en timme till nu på förmiddagen och ändå är jag hur nanig som helst ?

Gick iaf hem från skolan idag , kände mig inte helt pigg, hade tänk stanna till lunch , men eftersom engelskan (sista lektionen vi har innan lunch) var inställd så drog vi och åt en och en halv timme tidigare och sen åkte jag hem, så efter det kröp jag ner och la mig , riktigt skönt vare iaf .

Ska se om jag ska ta tag i att lite här omrking och gå och fixa käk, potatisbullar med bacon och massa lingon står det på schemat , man vill ju variera lite, haha, har ju ätit pasta och skinksås nu i två dar, inte allt för kul. ^^

Take Care !

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan Tjejen!:)

Du jättevälkommen att tävla i min rosa blogg där du kan vinna et väldigt sött cupcake-halsband:)

Finns massor av olika godsaker till smycken som tex cupcake, donut´s med mera!



Tävlingen hittar du här!

http://pinkybell.webblogg.se/2009/november/tavling.html



Hälsningar Isabelle

2009-11-04 @ 18:08:41
URL: http://pinkybell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0