En grytig måndag ..

oj oj oj vilken dag . finally står maten på spisen iaf efter mycket om och men ..

Blev en kanon skön dag i skolan iaf, butik gruppen, vilket betyder att jag imorgon ska stå vid en kassa, ta hand om kunder och ge dom vad dom önskar sig vilja ha från butiken ;p öjöjöj, vi kan ju bara hoppas det går bra iaf ;)

Hade bestämt mig för köttgryta idag , göra en dubbelsize på den så jag får över till morgondagen , men jag vene , när jag börjar knyta upp mina påsar som legat uppe i cirkus 2 timmar och märker att det är skink jävel i båda påsarna ? Försöker lugna ner mig själv men det går ingen höjdare, tar upp en ny påse som det är kött i och en till som jag antog också var kött, värmer till den i  micron för att inte slänga i isklumpar i stekpannan, japp, tacka fan då märker jag att den ena påsen som jag värmt också är skinka ? Jaha , kokhet skinka.. Går ju inte så bra att göra gryta på den , så bara låta den svalna och in i frysen med den igen .. Så till slut hittade jag iaf en till köttpåse, så nu jävlar kokar grytan . Får hoppas att den blir lika god som min och Carros som vi gjorde i hemkunskapen , men ska jag berätta att jag glömde tomtater.. Så får trixa och fixa lite med den ..

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0