Calm Monday!

jaha, denna måndag har ju vatt en extremt lugn dag.. gick ju inte till skolan idag heller så har varit hemma och gjort absolut ingenting typ, tagit ett välbehövligt bad , sedan pluggat lite och sen mest tittat på tv och sånt strunt, och ändå har tiden bara rullat iväg och nu är klockan redan 7?

Men har ju iaf laddat upp mina batterier för en riktigt rejäl skoldag imorgon , eller vi får se hur lång den blir, men jag ska gå iaf :)

Så ikväll blire mest lugnt, Ullared går ju på tv:n och sen så är det Helens små underverk eller så blir det Mamma till en mördare, har inte riktigt bestämt mig.. Men vi får se, kanske blir att man blippar lite mellan båda ..

That's all for tonight !
Take Care!


( Bara för att alla ska veta liksom så är det bara 4 månader kvar till min födelsedag igen, inte klokt ju ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-16 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0