Ännu en snabb fredag lär passera..

Äntligen fredag igen, hade det vatt en vanlig dag idag så hade jag suttit på en mattelektion nu och en timme frammåt, så lider verkligen med brudarna ;) Inte för att jag ska säga något, lär ju få jobba arslet av mig när jag kommer tillbaka till skolan eftersom man har hamnat efter en del, no fun with that !

Blir en ganska lugn dag idag tror jag , skiten kliar och har sig fortfarande och sen är kroppen skit sleten, så man orkar liksom inte med så mycket, så det blir nog med idol och grejer ikväll, skönt de.

Ska nog även baka idag tror jag, få något vettigt gjort? Det står mellan tigermuffins, chokladmuffins eller apelsinmuffins :) Vad tycker ni ?!:)

Nix, nu ska jag göra vovven sälle i soffan och fortsätta se på Sjunde Himlen, ack vilket härligt program, synd att det är lite fight mellan annie och eric nu bara ;)

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0