VÅRSHOW !

Idag har det bara stått en grej på skolschemat och det har varit VÅRSHOW med feta bokstäver. Jag sa från början ifrån men tyckte sedan att visst okej, baka är en kul och simpel grej som jag kan göra och hjälpa till med. Och känn på den sen vilket slag i magen, när man hade varit med och bakat var man ju inkluderad på att hjälpa till på den stora dagen  och det var inget roligt jobb , jag ska ju säga att jag hellre satt kvar i skolan och se till att jag fått något vettigt gjort än att springa 20 gånger framåt tillbaka till skolan. Nej och mot dagens slut insåg jag att jag hade tagit abslout fel skor för dagen och att min kofta var försvunnen.
Tillbaks till vårt lilla "arbete" om cirkus 1 timme och då ska jag se till att ha sköna skor på mig och se om min kofta har dykt upp , sen är det fullrulle igen eftersom showen är redan ikväll. Men jag måste säga att vi har endel talanger i skolan och extra beröm till Lisa i klassen , Åh vid sånna tillfällen önskar jag verkligen att jag både kunde spela gitarr och sjunga någorlunda bra till.
Nej , ska se till att hinna trycka i mig en glass innan vi drar och sen kanske hitta något bra pogram på tv ! :)

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0