Vårshowen mot sitt slut

Nu har vårshowen gått mot sitt slut och allt har varit fantastiskt bra , alla som har varit med har varit så enormt duktiga tycker jag ! :)
Det har varit så himla skoj att se alla som vågar och har utvecklats och blivit så himla bra .
Igår kväll när showen var för allmänheten var det mycket folk som ville se , kan tippa på nästan 120 pers, sen så idag har dom haft 2 shower inför skolan .. Grejen är att jag har sett alla tre och aldrig blev man uttråkad, allt var lika bra varje gång , sånt är kul och se faktiskt :)
Det är lite roligt att höra att de flesta som sjunger och spelar låter bättre än de själva artiserna , sånt är lite roligt ! :)

Senare idag blire fotbollsträning men det är ju om ett par timmar och eftersom vi fick sluta mycket tidigare som hjälpt till och så i showen så ska jag se om jag får tag på Lindell och om han vill ställa upp på att köra ett lite One Tree Hill maraton med dom nya avsnitten som jag missat , jag får se om jag lyckas övertala honom ;)

Take Care !

Måste bara förvarna att bilderna från showen blev väldigt mörka, kanske dags att inskaffa sig en ny och riktigt bra kamera?

(Becka, Carro, Amanda& Becka med coola brudar,  mycket underhållande ! )


(Carro & Jimmy med Kom änglar )


(Lisa och Vickan med Everything Changes)


(Lisa Lönnehed som sjöng en låt av Avril Lavinge,
Becka och Becka i bakgrunden som skulle föreställa ett sött par !:)


(Carro, Becka & Elin, som svarade på frågor, mycket underhållande var det ! :)


(En bild jag & Carro målat som visades upp )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0