Uppdatering

Dagen har gått undan, mamma kom hem lite tidigare från jobbet så vi drog en sväng till Vimmerby.
Själv så hittade jag inte allt för mycket, fyndade lite smått i dom olika affärerna, och eftersom jag inte var ute efter något speciellt och jag inte slösade några pengar då jag hade presentkort eller likande till de affärerna så tyckte jag att jag själv gjorde en bra deal ;)
Var inne i en second hand butik och måste faktiskt säga att det är nästan lite roligare att gå i sådana affärer då man kan hitta lite roligare saker och ändå veta att man gör en bra gärning då de flesta pengar skänkes osv. Själv hittade jag inget, men mammsen fyndade massa pocket böcker som var nyutkommna typ, så nu har vi en hel del sommarläsning :)

Eftersom jag ska klippa mig på Måndag och håret har sett ganska träligt ut så slingade  mammsen håret på mig så sitter i med det nu och sen blir an nyklippt också, känns perfekt in för skolavslutningen och sommarn, känner sig lite snygg i huvudet också, det måste man ju ibland ;)

Take Care !

Här är iallafall dagens fynd ;


( Ett par fotbollsskor för 350:- då dom var lite nedsatta ;)


(Ett linne från Cubus för 39:-, med lite virkat där uppe, så perfekt till sommarn ju, och ett rikttigt fynd då ursprungliga priset var 129:- )


(Solglasögon från Lindex, 49,50:- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0