Update !

Tänkte att jag precis nyss skulle skriva att jg höll på att måla naglarna i fransk manikyr, men då fick den lilla naglacksflaskan för sigg att ramla ner på golvet och rinna ut några streck vitt naglack, men som tur är fanns det ju aceton hemma men nackdelen nu är ju att hela mitt rum luktar inge vidare acetondoft.

Kalmar var iallafall hyffsat ifall ni undrar, studentboendet som jag var och kollade på var absolut inget att ha, för jag menar vem vill ha ett rum med slitna och trasiga tapeter och sen finns det en toa på typ 5 personer och ett kök, sen delar du med folk som är 25 plus, nej tack. Men på bondegatan så hittade jag ett mycket fins och mysigt boende då det är i en källare hos en familj, källrn var typ nyrenoverad och jätte fräsh, så i början av agusti flyttar jag in dit på halvtid, eller på skoldagarna iallafall, det som också kändes jätte skönt att familjen var som ett par släktingar vi liksom aldrig träffat, allt klickade direkt och sånt är ju himla skönt ! :)

Ikväll blir det ju Metropol som sagt , Melody Club ska spela där så det ska bli riktigt skoj :) Bäst att göra sig iordning kanske ? Stänga på lite av deras låtar och komma igång innan man drar iväg på efterfest, det låter som en bra plan tykcer jag ! :)
Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0