Två ynka veckor kvar av grundskolan ?!

Slutade för ungefär en halvtimme sen, och det känns jävligt gutt .
För att inte säga att idag är det exakt 2 veckor kvar tills vi slutar skolan och ungefär just nu om 2 veckor skulle jag kunna tänka mig att vi sitter och äter en god avslutningsmiddag och nästan tjuter lite för att det är typ sista gången man kanske kommer se folk på riktigt länge, ja det känns faktiskt lite sorgligt redan nu även om jag sett fram emot att slippa allt detta från skolan och så jätte länge, så känner man nu att det kommer kännas riktigt tråkigt att inte få träffa endel och alla vänner kommer man ju absolut sakna !
Nehe, jag får inte redan börja tänka så negativa tankar , det är ju faktiskt 2 hela veckor kvar och sen har man ett helt sommarlov och umgås på ju och sen får man ju hålla kontakten på annat sätt..
Måste bara säga att tiden går så ruskigt snabbt, liksom det känns som att det var 1 mpnad sen kanske som vi började 7:an och nu är vi här, sista veckorna kvar i Albäck och ett helt nytt liv framför oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0