tredje världskriget ?

Dagen började riktigt lustigt faktiskt, kände inte alls för att gå ur min alldeles för sköna och varma säng, men sen började tiden lustigt nog gå och jag fick lite brått.. Aja vid frukosten så skummade jag lite i Vimmerbytidningen och såg att det fanns något om "lilla" Silverdalen , så visst tänkte jag och trodde först det handlade om ett ställe uppe vid radhusen , men självaste fan efter att ha läst lite så handlar det om vår egna lilla gata ?! Ja, efter ett anonymt tips så har dom sett att det finns folk som har sågat ner träd i skogen här runt om kring och nu är det tall och vedstöld dom talar om , vi annat folk som bor runt omkring försöker bara få ha våra hus kvar i några år till innan träden rasar på dem och kommunen gör ju precis inget åt det själva, så vem annars ska göra det ?! Nej fy fan för dom , och nu är skiten anmäld också, det är bara så jävla tragiskt att folk är så ruttet nyfikna och måste ha koll på en massa skit för att sen när dom inte vet vad det handlar om sätta andra i skiten , USCH! säger jag bara för sånna männsikor ! Och för att vara rättvis ska jag även säga, ska vi in i skiten drar vi resten med oss , ja för sånn är jag !
Aja, dagen har inte bara varit hemsk, faktiskt, vi hade stor bak idag till Vårshowen som snart är och då skulle vi se till att på 10 pers baka 500 muffins, men det tog faktiskt inte så jätte lång tid, och kul hade vi ju faktiskt, bara 2 plåtar brända tror jag , och ingen av dom var mina.. yeah, i know im good ;)  Annars är dagen ganska lugn , grubllar fortfarnde på vad jag ska ha på mig på Spex fotot på tisdag, men nu har jag lite emr idéer och lite mer kläder att välja mellan, så det känns ganska bra nu , försöker även få Lelle på min sida och flytta med mig ned till Kalmar , men får försöka jobba mer på den grejen ..rikigt övertygad är hon inte än ^^

take care !


(Lite choklad muffins jag bakade inför en picknick)


(Och sen dom heliga cupcake'sen som jag bakade åt pappa till att ta med till jobbet , tänka sig att dom grisarna fick sånn här lyxighet , men mitt framtida jobb iallafall !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0