Tidsfördriv ?

Humöret har blivit lite bättre och mamma hittade lite härligt glitter som jag ska fixa till min utklädnad.
Har absolut så ruskigt tråkigt så jag funderar verkligen på vad man ska hitta på , funderar på att vara lite duktig och utnyttja tiden och kanske städa mitt rum, för det skulle nog behövas, sen kanske måla naglarna lite som dom ser lite fina ut tills ikväll, sen kanske jag ska se på den där filmen jag köpte i ullared som jag inte haft tid med innan, men något ska man väl kunna hitta på . Om inte annat är det ju Swee Sixteen på MTV, inte för att jag ska säga att det är bra , men det är lite komiskt och se hur bortskämda och diviga dom är egentligen.
Nej, back to buisness, datan är förövrigt väldigt seg, så det är nog bäst jag går härifrån innan mitt goda humör försvinner.

take care ! ♥


(Gårdagen, och jag var pepp ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0