Sunshine , i love it !

Efter en riktigt bra dag dag med massor av sol, inte allt för mycket lektioner och att känna lugnet inför hela dagen känns det riktigt skönt faktiskt. Är precis inkommen efter att ha luggit ute i solen och försökt få lite färg på kroppen, men när solen gick i måln så gav jag upp lite och gick och satte mig här istället.
Henrik ska nog komma hit om en stund då vi ska ge oss ut och gå eller kanske ut och springa, vet inte redigt vad jag får med han på, men jag ska försöka med att han går med på ngåot av det iallafall, känner att jag vill ta tag lite i det här nu när jag inte gör för mycket om dagarna.
Imorgon blir det en lugn dag då med, slutar skolan vid 12. Så om jag fixar skjuts hem så känns det jäkligt gutt att ha hela dagen på sig att göra en hel del. Kanske sola lite då med, det märks, hoppas iallafall att vädret håller i sig ! :)

Ha en bra dag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0