SPEX :)

Efter allt mitt tjat om det där med utklädnad och allt till Spex-foto så har det ätnligen blivit av . Idag var fotograferingen och allt gick faktiskt ganska bra , lite knepigt att dra runt på all skit , men det har varit en rolig dag iallafall eftersom nästan alla 9:or var utklädda , så det var mycket trevligt, sen på morgonen hade Nationella i Fysik, men det gick nog inget vidare faktiskt och även då fick vi reda på Nationella i Matte, nej jag är nöjd faktiskt :)
Idag har jag sagt nej till fotbollsmatchen, har även sagt nej till resten av matcherna denna vecka för jag tycker det har varit för mycket och jag har helt enkelt tappat gnistan, men nu ska jag få igång den igen , men ska bara ta det lugnt idag iallafall, funderar starkt på att installera Sims 2 , gosh, länge sen men gud vad kul jag har haft där, och tid jag har spenderat framför det där spelet , inte klokt :O , nej får se vad jag gör åt saken .

Här kommer iallafall spex bilderna :)
Måste även säga att jag tyckte verkligen om Becka Davidsson outfit , STARKT ! ;)

( Moi, inte så pjåkigt va? )


(Härliga Juliet)


(Min Nörd vän Sofie och trollet Kicki :)


(Ronja a.k.a Ella, Amanda som docka, Super"women" a.k.a Becka, Catwomen a.k.a Elin och Elin som docka )


(Klass 9D )

Puss&Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0