Spex.. help me !

Idag när det är tisdag betyder det faktiskt sedan länge en lugn dag med avslutning av fotbollsträning som är jäkligt gutt, då är man ju lite sleten när man sedan ska gå till sängs ju ! :)
Även om vädret idag inte har varit allt för kul med regn och massa tråk, ingen sol .. jag lider nästan .. höhö nej , ibland kan det vara lite skönt med, nu fick jag ju lite tid till att sitta här och fixa och styra..
Fick reda på idag att nästa Tisdag när våran klass skulle åka till Kalmar egentligen att det är dagen då vi ska ta Spexkort , så resan till Kalmar blir nog inställd och jag har ingen susning om vad man ska klä ut sig till, idé någon ? Behöver lite hjälp på traven på så här kort varsel faktiskt..
Nej, ska kika runt lite om jag hittar något intressant och sen ska jag lägga in mina ullared fynd från gårdagen, en perfekt dag med inget folk alls, bättre kunde det inte bli ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0