Mors dag :)

Idag är det ju faktiskt mors dag, men det har hänt så mycket annat här hemma och runt omkring så det har inte blivit något speciellt "firande" fast jag vet inte om man brukar fira på något speciellt sätt, ge gåvor mest antar jag bara , eller ?

Gårdagen på metropol blev inte redigt som jag hade hoppats, tyckte det var lite tråkigt och sådär, mest skummisar och fulla fjortisar, och sen var faktiskt melody club inte så värst att ha den här gången, jag hade nog lyssnat på för lite låtar med dom innan eftersom jag typ intekunde någon just då, mest de från förra året bara ^^

Blev en seg morgon idag iallafall eftersom vi kom hem sent igår och inte nog på det så hade vi match klockan 2 ute i
hettan, inget jag uppskatta faktiskt. Men vad ska man göra, vädret kan vi ju inte bestämma , men skönt att det är sol nu iallafall och sommarn börjar visa sina framsteg.
Som lite morsdag firande idag så gav vi vår mor en present jag och syster, sen åt vi även kladdkaka, MUMS ! :)

Nej, syster behöver hjälp och jag ska fortsätta lyssna på kings of leon som även kommer till Hultsfredfestivalen i år ju, så i can't wait !
But got to go !

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0