Måndag?

Ännu slutet av en Måndag..
Dom här måndagarna brukar gå väldigt sakta men sen mot dagens slut bara svishar dom förbi ?
Gårdagen blev ganska mysig då jag och Henrik åkte till Västervik en sväng och allt jag fick med mig hem var muffinsformar , som käraste bjöd på , men får ta den där shoppning på fredag kanske eftersom då förhoppningsvis är affärerna i Kalmar öppna ? who knows, vi får väl hoppas vi har turen på våran sida .
Efter våran mysiga dag i Västervik blev det lite kalas hos kusinen som fyller tonåring imorgon , och han var helt i sig över hans bärbara dator som han fick av sina päron, men det är väl så det ska vara , som han sa till mig, igår var det ju hans dag även om han inte riktigt fyller år ..
Skoldagen idag har lunkat på ganska bra då vi började med ett doktor besök vid kvart i 9, men tyvärr(?) hitta dom inget fel på mig, och jag som har varit krasslig hela helgen , svullna köttlar och mått rikigt dåligt, allt han skicka med mig var ett plåster om fingret och ett recept på ögondroppar ? det var ju förfasen inte ens ögonen som jag hade ont i , gubbe säger jag bara !
Nej , ska nog fortsätta ta det lugnt resten av dagen , se om jag kanske får lite gjort på sims, det har blivit mycket spännande nu ska ni veta ;)

Take care !


(Räkor, kräftor och paprika, mums !)
 

(Helgens tempura som smakade gudomligt gott !  Only chicken btw .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0