Lördag :)

Denna lördag har faktiskt gått ganska fort.. Kom nyss hem från balen där alla vackra människorna var och de vackra flickorna i sina jättefina klänningar , jag slänger in bilderna imorgon kanske, så fort jag hinner eller får tid iallafall.
Märkte även idag att min stubin har blivit väldigt kort på hur snabbt jag blir iriiterad på saker. Pratade med en klasskamrats mamma och våra skolpengar som vi har samlat ihop och vad vi ska göra med dom , så vi hade lite olika tycke , men alla vill ju inte göra samma tyvärr , och sen hade vi ju inte allt för mycket cash för att göra så roliga saker för, men vi får se på måndag vad vi kommer fram till, alla är ju iallafall värda sin del av pengarna, så det är ju inget snack om saken där .
Snart kommer Henrik, så jag får väl ta och lugna ner mig lite , sen ska vi laga Tempura och grillat till kvällen, får försöka komma ihåg bilder och visa er om det blir misslyckat eller om man kanske har lite talanger i det svåra friterade ;) haha.
 
Ta hand om er ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0