Loppis och Öland !

Shepp o hoj !
Dagen har gått lite lagom framåt, har jobbat på en loppis för våran folketshus förening och sålt lite lotter och se dom lyckliga vinnarna få sina priser.
Någon som jag inte har tänkt på innan är att det finns faktiskt endel mycket roliga och fina grejor där, lite gammal dags, men det är ju det som är mysigt . Även fast jag själv inte fyndade något gjorde mor min och syster några kap.

Just precis nu kikar jag lite på blocket då jag pratade med en nere på loppisen om att man kan kolla på blocket om lägenheter och sånt då jag gärna vill flytta till Kalmar ju , men shit , det är liksom inte lite folk som vill dit, får jag tag i en etta eller något, då är jag jädrans lyckligt lottad alltså, synd att det ska finnas så få bara och för multum i summor, 5000 för en etta tycker jag är lite väl.. Men men , vi får väl se hur det blir, men jag hoppas på något bra !

Idag om någon timma bär det av till Öland med Henrik då vi ska ta det lite lugnt tillsammans och bara umgås och mysa, för det har varit allt för hektiskt nu på sistone och vi behöver lite mer tid för varandra då fotbollen och skolan och allt annat jämt lyckas komma ivägen ? Men det ska bli skönt och åka bort ett tag :)

Förresten, känner ni någon som vill hyra ut en lägenhet eller som hyr ut rum eller något, vore jätte tacksam om ni hade mig i åttanken. :)

Nej, dags och packa !
Take Care ! ♥

(Mammas fynd på loppisen då muggarna ska bli en 50 års present , lite roligt tycker jag , och 10 spänn är ju rena kapet ! :)


(Den lilla mysiga stugan jag och hjärtat ska till om några timmar  ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0