Lite irriterad , men bara lite grann ..

Klockan är tolv och jag är lite förbannad faktiskt.
Gräver mig ned i buddhismen och hinduismen eftersom jag inte blev färdig igår , men dom förbannade frågorna går ju inte göra klart förens man har läst om Islam vilket jag inte tänker börja med förens nästa vecka ? lätt att bli färdig då?!
Spex foto på tisdag också ju , och nu vill mamma inte hjälpa till och fixa min utklädnad, utan nu ska jag få leta fram all skit som jag inte ens har en aning om vart det ligger ?
Sen ikväll ska jag ju även jobba på metro, erik hassle uppträder så det gör mig väl på lite bättre humör , men imorgon är det äevn match och jag var bestämd på att jag inte skulle vara med, men nu en jävla sucker som jag är gav jag mig med .. Fan också, får jobba på det där om att säga ifrån . Ska iallafall inte spela någon match i helgen , den saken är säker !
Gårdagens fest ja , om man ens vill kalla det fest, dom vill ju bara ha en orsak till att dricka, vilket dom inte kan göra med måtta utan det ska vara i mängder endel, dom måste ju vara fulla ?! , nej fy vad irriterad jag blir.
Ska nog sätta mig en stund vid tv:n kanske, se om jag kan hitta några andra läxor som kanske kan bli gjorda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0