Inget går som de ska?

GAH !
Ingenting går som det ska nu ? allt bara går emot mig, jag blir så förbannat trött på det !
Idag skulle bli en härlig dag , en så kallad lugn fredag , men bara mys och god mat till kvällen och lite familje spel, och efter en kämpig dag i skolan såg jag fram emot det sonm tusan då jag och mamma skulle fixa lite friterat käk till .
Och då , då ringer Ove och bara vill förstöra hela min fredag , efter mycket missförstånd och jag som tackat nej till alla helgens matchen .. Åhh , men jag ställer upp, kämpigt nog med min förkyldning och mitt pisiiga humör, jag ställer upp . Men sen är det krig !


(Om ändå, då hade jag krossat med ett fotkliv bara ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0