Helgens Sammanfattning..

Helgen har varit fullt upp med arbete och annat pyssel att göra, Hassle på metro i lördags och jag sprang in och spanade ¨på han när han spelade och vilken sötnos, ett riktigt underbarn, han sjöng iallafall fantastiskt och han var riktigt söt med för den delen :)
Inte nog på det var det bara hem och sova sen ge sig iväg på match igår som gick lite för dåligt faktiskt, vi förlorade med 5-2 och det var en riktigt usel match över huvudtaget ?! Dommarn sög, det vart skit uselt spel och jag hade inget Go i mig, så jag har sagt ifrån veckans matcher och ska verkligen inte vara med, känner mig som en gammal kärring i både knän och rygg, och jag vill hitta det där lilla extra som gör fotboll roligt, nej måste faktiskt ta en paus ..

Snart ska man gå och kolla på match, när hjärtat står i A-laget , vädret är inte så kanonens men får ge det en halvlek, sen har jag lite annat och pyssla med, packa bland annat , imorgon ska det ju bli spex-foto så man måste ju se till att få med sig allt, får inte glömma kameran heller, hoppas på en förbannat rolig dag iaf ,  inte för att Nationella i Fysik lättar upp det kanske , men får se vad vi har med och göra, kanske borde gå och läsa igenom det lite så man kanske kan ett och annat iaf ?

Här är bilderna från metropol iaf !


(Kvällens outfit iaf , Kjol från Ullared & Linne & Bälte från H&M)


( Arbetskamraterna som jag höll till med )


(Pullan var tvungen att visa stödet till Hultsfred '09)


(Jag gjorde det samma i en hemsk min)


(Hassle var iallafall KANONENS !)

Puss & Krams 'M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0