God morgon !

God morgon allesammans !
Det är nog första gången på länge måste jag nog säga att jag är uppe så här tidigt på en lördag, inte klokt , men vad ska man göra när man inte kan somna om ?
Gårdagen blev ganska bra iallafall efter mitt lilla utbrott och även om matchen inte gick så bra så spelade vi iallafall en bra första halvlek och jag är nöjd över min insats, man kan tycka att vissa borde kämpat mer, men det är svårt att börja klaga när man inte att det inte kommer hända.
Idag blir det en fruktansvärt lugn dag har jag bestämt , känner mig fortfarande lite krasslig så det är precis vad jag behöver. Men vid 3 tiden är det bal i Hultsfred, så det ska bli skoj och titta på , måste vara med me kameran också så ni får se lite bilder senare idag kanske eller imorgon :)
Hoppas ni får en härlig lördag, för det ska jag iallafall ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0