Gnöttlerum.

Fredag, äntligen.
Har varit en ganska lugn dag faktiskt, har bara arbetat om Hinduism och Buddhism idag i skolan vilket har gått sakta men säkert och snart äntligen är jag nog färdig med allt detta helvete :P
Egentligen ska jag väl erkänna att vi har fotbollsträning nu , men jag liksom hade lite annat att styra med och sen så hjälpte jag pappsen med lite andra saker, så det blev ingen fotboll iaf. Men vi hade ju match igår mot Vimmerby och vann med 3-1 , känns riktigt härligt :)
Snart blire grillat och sen så drar vi till gnöttlen en sväng på fest , får se om det blir lite bilder där ifrån, det bir lite av en surprice ;)
Nehe , nu är det the Hills på tv:n kanske ska gå och bänka mig där , förresten tittade jag lite på Martha Stewart förut på tv:n då dom bakade cupcakes. Gudomliga måste jag bara säga ! :)


(
TrophyCupcakes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0