Fysik ?! But why not ;)

Ännu en lång Torsdag har gått och nu har vi ungefär 2 hela Torsdagar kvar i skolan vilket jag tycker är mycket skönt ! Hade Fysik på sista timmen, och fysik är inte mitt starkaste ämne precis , jag är mer än nöjd med mitt G där faktiskt , för att inte förstå allt för mycket ?! ;) Nej, men förra veckan hade vi prov i transformatorn och vi fick tillbaka provet idag , och ett VG trodde jag nästan på eftersom jag förstog hyffsat mycket  faktiskt, men ett MVG var jag inte berredd på , jag är sjukt nöjd iallafall, måste ju skryta lite med liksom , det är nog den enda gången det lär hända, så kunde inte bli bättre faktiskt, hoppas bara att våran lärare höjermitt betyg nu lite med då efter den fina insatsen ;)

Ikväll är det iallafall match med damlaget för mig  som gäller, matchen är mot Vimmerby i självaste Silvervallen , är ganska på G faktiskt , men vi får väl se hur det blir när vi klätt om och kommit ut i kylan , blir spännande iallafall och se hur det går , vi har ju luggit ganska bra till nu på sistone.
Imorgon är det fredag och sen helg, vilket kommer vara fullspäckat för min del, fest och jobb på metropol och läxor i hög, vi får se hur det ska gå ...

Kom förbi matchen vid 7 vettja ! :)


( Min älskade sötnos ! :)


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! ^^



Ha en trevlig helg! :)

2009-05-08 @ 14:43:19
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: ugglemor i hörnan

trevligt med lite utbud av de värse saker :D

2009-05-18 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0