Fredag .....

Sitter nu äntligen här ( om man ska säga så ;)? Efter hela dagens långa väg är jag äntligen hemma med trötta ben och ett väldigt tungt huvud nu .
Det blev att man vaknade upp på Öland där vi stannad till ungefär 12 snåret, Öland var verkligen ungefär vad vi behövde , en stund för oss själva och ite mys och sällskapsspel och lite sånt :) Det blev nog faktiskt en lite för kort tripp men vi får åka på sommarlovet och stanna lite längre, men det kändes skönt iallafall att komma bort en sväng , även om det kändes lika skönt att komma hem , och jag som inte varit borta mer än ett dygn blev snabbt hemmasjuk ju? Illa..
Bilresan gick faktiskt snabbare än väntat, men innan vi igår åkte så gick jag igenom mitt cd-ställ uppe ( hallå, skivor från 1994 typ ? haha !) Men iallafall så hittade man lite godingar som underhöll oss och inte minst så fick jag med mig en Eva och Adam ljudbok som vi lyssnade på , och lustigt nog efter den blev jag pömsig och inget roligt sällskap i bilen eftersom jag somnade ? Men det som mer spelades högt på våran roadtrip var cartoons, 100% semester, Eva och Adam samlingarna och toybox.. mycket underhållande iallafall när man kunde sjunga med på de flesta låtar..

Påvägen hem blev det ett stopp i Kalmar där vi gjorde stan och fick med oss varsin grej hem (?!) , ja, jag har nog aldrig köpt så lite saker faktiskt, men det var en mascara jag skulle ha och tur nog fick jag med mig en hem också , men det var de enda med tyvärr..

När vi kom hem blev det att snabbt packa om igen då det var match kl 19.00 på Silvervallen och vi tog hem segren mot Krokstorp med 2-0 , efter 511 målchanser så fick vi ju iallafall in 2 mål, tur ju ..
Nej , sen blev det grillning och nu har jag hamnat här, har faktiskt också hunnit med och spana lite på blocket om lägenhet , men jag tycker det är lite tråkigt att det finns så få i Kalmar iallafall ettor, men jag gör mitt bästa .
Dags att gå till sängs nu kanske , eller iallafall sätta sig vid tv:n och slappna av , det är ju trots allt helg ! :)

Take Care & Trevlig helg !


(Det blev inga bilder från Öland och Henrik klagade på att han var med på för få här på bloggen , så jag får väl slänga in en på sötnosen min från förra sommaren, även då Öland ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0