Erik Hassle , oh god !

tiden går nu sakta men säkert framåt mot kvällen och om några tråkiga timmar är jag väl överlycklig som *förhoppningsvis* får se lite av erik på hans uppträdande ! iih:)
Ska ju också kanske skriva av det lite här så jag har en påminnelse om att Ove lovat att jag ska få träffa honom backstage på festivalen, han får fasen hålla vad han lovar annars blir jag inte glad, men det ska nog fixas ;D
Såg nyss även färdigt på another cinderella story som inte riktigt var vad jag hade tänkt mig, den vanliga måste jag ju säga är bättre för denna var nästan för tillgjord kändes det som.. får ge upp dom där tonårsfilmerna och se på annan skit, drama funkar ju alltid också ;D
Nehe, jag fortsätta peppa upp mig med att lyssna lite på Erik och sedan göra mig iordning och käka lite innan vi drar :)
om mitt minne är på topp kanske jag kommer ihåg att ta en bild på dom roliga "arbetskläderna" ..


(vilken über söt pärla ! GOSH ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0