Detta är vad jag kallar Kärlek, fast Henrik också ;)

Åh, sitter och snokar runt lite och skulle leta efter ett kort på min utklädnad, men hittade istället denna ljuvliga sida.. i'm in love ! Jag kan faktiskt inte bli mer lyckligare att jag faktiskt ska gå en linje och lära mig massa av detta gojs och bli redigt duktig, något jag verkligen ser fram emot, så 3 år i Kalmar och sedan är min ljuvliga framtid försäkrad och jag kommer bli konditor ju ! :)
Gå in och kolla sidan cakehouse , helt über vackra tårtor och dekorationer till dom .. Gosh , im soo in loooove!  ♥

här får ni se ett par bröllopstårtor dom gjort :) 

(Choklad)


(Glitter och Glamour)


(Massa rosor och hjärtan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0