Dessa snabba måndagar ..

Ännu en måndag är förbi passerad och jag känner att kroppen och allt inte redigt orkar med ..
Aja, efter skolan så blev det att gå på Shiatzu som jag fick av mammsingen i julklapp och det var som en slags massage fast ändå inte , han tryckte mest på massa ställen på kroppen och sen kände så allt låg rätt till och så, lite annorlunda och så , men ska nog säga att jag föredrar riktig massage.
Efter Shiatzun så kände jag att kroppen är lite väl blek och även om det var fint med sol ute kände jag att jag var tvungen att sola solarium, så det var nog det sista inför sommarn, för nu får solen göra sitt !
Sitter här med hårinpackning i håret nu, kände att mitt hår var ruskigt slitet att jag knappt ens vill ta i det , även om jag ska klippa mig om en vecka vill jag inte ens erkänna för Maria hur ruskigt dåligt jag har vårdat det pa sistone, får ta tag i det där eftersom jag vill ha långt hår ju , fy på mig !
Nej om 40 minuter spelar A-laget herrar match på Silvervallen, så om jag ska gå och skölja ur min hårinpackning och ge mig iväg bortåt kanske.
 
Take Care !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0