denna roliga söndag?!

äre söndag så äre :)
i fredags kväll efter våran fotbollsmatch mot gullringen( som vi vann med 8-3 ;) drog ju jag och pappsen och morfar iväg till tyskland och vad vi gjorde det är i största vetenskap hemligt (?) ;) haha . Nej, resan dit kändes faktiskt enormt kort eftersom jag var urtrött efter fotbollen så sov jag typ hela vägen dit och halva vägen hem, övningskörde lite också som gick för bra måste jag ju faktiskt säga ;)
Igår kom även hjärtat hit på kvällen men alla typ var übertrötta men jag fick iallafall med dom på en omgång alfapet som gick hyffsat bra , ett roligt spel måste jag ju faktiskt säga , om man är bra på ord ska man absolut satsa på det :)
Idag var dagen ganska lugn då vi nyss bara kom hem från gymmet typ, alltid bara att träna lite ju efter att ha mosat i sig all skit under helgen ;)
Imorgon bär det av till ullared med mammsen och emmsi , så jag hoppas jag hittar lite nödvändig skit ;) Kim kommer även hem imorgon med, kan ju alltid hoppas att hon köpt något, vilket troligtvis inte hänt, men kan ju alltid hoppas ju...


puss&krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0