Denna allergi tar livet av mig..

Nå efter att jag dumt nog igår kväll åkte och tränade fotboll så tog min allergi över alldeles för mycket och just nu sitter jag här med svullna ögon och ser lite knapert. Stannade hemma från skolan idag för hur kul är det på en skala att ungefär sitta och tjuta på lektionerna när ögonen bara rinner och sen koncentrera sig på saker, nej idag åkte jag inte dit. Så sitället tog jag lite sovmorgon, ska njuta av en trevlig lunch med pappsen, kanske måla mina naglar sen ikväll ska jag nog slinga håret, ja det är nog dagens planer, kanske lite sims med ;)
Nej, för imorgon blir det andra bullar ! :)

Men måste ju tacka för regnet som kom imorse, inte för att det var så där hemskt mycket, helst skulle det regna hela dagen, men det var ju iallafall en hjälp på traven, får hoppas på att det blir mer sen , så jag kan bli friiiisk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0