bara en gnutta regn , snälla !

Jag börjar bli lite lagom irriterad på att jag inte kan sätta mig ute i solen nu , eftersom jag är allergisk mot pollen och sen så är det ju frömjöl överallt och just nu är mina ögon röda som tomater, jag kan sitta ute en stund, tills det blåser till och då jävlar så börjar ögonen klia och massor skit. Jag kan nog slå vad om att jag inte är ensam, och visst älskar jag solen, men bara en liten regnskur kan väl komma så skiten försvinner, jag börjar bli trött på det nu :(

Förresten så hade ju systra mi's skola bal i helgen och jag har ju inte fått upp några bilder, och eftersom jag inte känner folket så känns det lite sådär att slänga upp bilder på dom , men en slänger jag upp ;) och det kan ni väl lista ut på vem ?! ;)


(Syster med vår kusin på balen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0