ÄÖ i skolan

Sitter i skolan nu och har ÄÖ och eftersom jag och Åke är färdiga med vårat arbete så finns det inte allt för mycket kvar att göra,men fast är vi här iallafall till kvart över ett.
Mamma ringde även förut och berättade att det var en gubbe i Kalmar som ringt och berättat att dom hade en gillestuga som dom skulle hyra ut, så imorgon blir det en sväng till Kalmar och kolla på den eftersom den lät väldigt lockande då man hade allt för sig själv och det var tillochmed möblerat, men vi fårse hur det blir för det var visst en annan tjej som också skulle dit fast det var inte förens på Onsdag, men vi får hoppas på det bästa.

Ikväll blir det fiskning i Västervik och jag får visa upp mina skills( ni ska bara se vad jag kan när det gäller fiske;) haha. Nej, men jag hoppas jag får lite napp iallafall, vi får väl se det blir lite av en surprice ;)

Dags att gå tillbaka till inget arbete alls kanske, nej men Åke och jag borde nog läsa igenom våra Tyska uppsats som ska redovisas på Måndag ju , typ sista läxan , YES ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0