2 galna cyklister ska det bli !

Dagen har gått ganska lugnt framåt faktiskt, hade endel simpla lektioner och sen vid klockan 1, ställde vi till med storbak inför nästa veckas vårshow, och idag blev det ett hundratals kolakakor , mycket smaskens:)
Om någon timme är det dags att dra iväg på fotbollsträning, även om jag tackat nej till veckans matcher måste man ju fortfarande träna , men jag ska säga att det har gått två dagar utan fotboll och jag är fortfarande inte redigt utvilad, det tar verkligen tid alltså.  Men igår vann dom iallafall matchen dom spelade för att gå vidare i smålandscupen och vi får väl hoppas att det börjar gå bättre för oss nu , jag tror dte har varit lite mycket fotboll för alla.
Nej, jag kanske borde ta och packa lite , för efter träningen ska jag och Marica cykla direkt till Hulstfred för att sedan sova hos pojkvännerna :)
Imorgon blir det friluftsdag i skolan och även då blir det fotboll, efter det tar vi våra cyklar igen och beger oss hemmåt mot SIlverdalen ! :) Så vi hoppas på fint väder nu ! :)


Take Care !


(Bulgarien sommaren 08, jag längtar tills vi åker i sommar ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0