Skolavslutning årskurs 9..

Nu till skolavslutningen 2009 och vi slutar 9:an .. Här är alla bilder under dagens gång iallafall !


( Avslutningskläderna)


( Det blev sång i kyrkan framfört av oss, kören ;)


(Sen blev det klassfoto, blomutdelning och massa kramar )


( Och sen en bild på oss tjejor)


(Sen en yes bild, VI HAR SLUTAT NIAN !)


(Sen kom hjärtat med massa fina blommor, en puss fick han för det ♥ :)


(Sen stal jag Marris för ett underbart kompis foto)


(Sen tog jag och brudarna en bild innan middagen som bestog av kycklingfilé och kulpotatis ifall någon ville veta ;)


(Och vi minglade en heldel och fotograferade i massor )


(Under middagen höll Jimmy ett tal och efter det var Julia självklart tvungen att toppa honom , så hon skrev bra tal men som Carro fick framföra, på stolen också ;)


(Med Carro och Julia bredvid mig blev det Anton och Elin som hamnade framför)


(Och jag gav Elin en "seriös" bild)


(Här har vi 2 stolta klassföreståndare från 9D (vi) som nog tyckte att det äntligen skulle bli skönt att bli av med oss ;)


(Det blev en liten prisutdelining till dom som hade bäst betyg i klassen)


(Och även till dom som hade höjt sina betyg mest från 8:an)


(Sen sjöng lärarna två riktigt goa sånger om att vi slutade 9:an)


(Sen blev det en sista samling i klassrummet för att få våra betyg och lite annat smått och gott från lärarna)


(Sista bilden blev på flickorna som alltid stått på min sida, mina sista bänkkamrater och efter detta så brast jag och Carro i tårar..)


Nu är bilderna slut, men det var en riktigt underbar dag måste jag säga.. Men jag vill heller inte göra om den, den var riktigt jobbig också ju , men om tre år händer väl samma sak igen.. Men efter betygen som jag blev riktigt nöjd över 5 MVG och jag som trodde att jag bara höjt mig i 2-3 kanske, så det kändes skönt.. Efter det så blev det kramar, en hel del kramar .. Nå, vi allesammans lär ju säkert ses igen , fast aldrig mer på samma vis ..
LOTS OF LOVE♥ /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0