update !

guess what, jag slet mig ifrån datan och tog tag i att storstäda mitt rum, duktigt ju :)
kom på att när jag ändå är igång ska jag pyssla med lite annat också, tex fixa en ram till lite bilder och sen så ska jag nog plocka undan lite bröte till kalmar..  nå, jag känner mig duktig iallafall, tänkte baka lite hallonmuffins med om jag hittar något bra recept bara , vi får se .. Nej, tillbaka till städningen.

Förresten, ska försöka med allt sånt där "dagens låt" "hiss & diss" kanske, men jag kan iallafall rekomendera en mycket bra låt från en hultsfredbo :) Chris Wigren- My old friend. Lyssna på den :) !

Kommentarer
Postat av: Hulda ( EMMA )

jag vill smaka på din kaka :P

2009-06-08 @ 15:14:03
URL: http://andthebeatgoeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0