Studentstök i högvarv ..

Har precis käkat lite lunch och tagit en paus från student stöket här hemma, nästan allt är fixat och klart så det är de sista små detaljerna kvar bara och sen får vi åka och hämta våran lyckliga student ;)
Tänkte att när jag ändå fått lite tid över så ska jag ta och slänga in bilderna på studenttårtorna jag bakat, så som lovat, här är dom :


(Vi använde oss av chokladbottnar som mamma bakat lite innan och sen hade vi lite grädde och gojs mellan tårtorna )


(Är den inte vacker ? Är själv mycket stolt över att jag gjort den iallafall! )


(På ena sidan står det Kim och på andra sidan HP06, erkänn att dom inte är så pjåkiga iallafall;)

Nej, nu borde jag gå och fixa håret och styra med lite annat för om ett par timmar måste vi åka, och synd nog så regnar det ju fortfarande ute, men hoppas på att vädret blir bättre snart !

Take Care ! & Grattis alla Studenter!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vilken fin tårta Mimmi! Som jag har sagt, du kommer bli nya Leila ;)

2009-06-12 @ 14:27:13
URL: http://saralarsson.shedevil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0