Resten av dagen har bara gått utför ..

Ända sen jag kommit hem från skolan idag har allt gått utför..
Det började lite lätt med att det inte fanns något knäckebröd till maten, och inte heller kan jag äta gryta utan knäckebröd, det funkar ju liksom inte ?! Sen efter det så var det inplanerad träning, men eftersom vädret skulle bli ganska kasst diskuterade jag och Marris att stanna hemma och då tänkte jag kanske ut och springa runt elljusspåret eller göra lite pilates kanske, eller så diskuterade vi också om att vi saknat våra datorer så det kanske blev dom som vi skulle ta och "umgås" lite med.. Aja, nog efter det så tänkte jag ändå åka och träna, men då så fanns det ingen skjuts, och då blir man ju lite lätt irriterad när ingen heller säger till i tid och då tycker jag verkligen att tränaren ska fixat skjuts så vi kan ta oss in, för alla kan ju faktiskt inte fixa skjuts på en kvart? Men men, när jag kommit över det fick jag ett till meddelande, TRÄNINGEN var INSTÄLLD ?! Här hade jag liksom gått och funderat på hur jag skulle göra och 30 minuter innan träningen drar igång så blir den inställd, nej mysko det där alltså. Men jag sen tänkte jag efter och tyckte att jag liksom tränat ganska mycket ändå så jag skiter i det idag och bara kopplar av och tar det lugnt istället. Så då skulle det bli en avkopplande dusch och då tänkte jag faktiskt att eftersom jag hade tid på mig så kunde jag ju testa att vaxa benen, äsch säger jag bara, vilken skit. Det gjorde förbannat ont, jag brände mig och sen så försvann ju förhelvete inget hår även om det typ var tillräckligt långt, nej jag blev så förbannad att jag sket i det och bara tog en vanlig dusch istället! Så för att lugna ner mig nu har jag tagit tag i att baka lite bröd nu till kvällen så ikväll står jag för kvällsmaten och då blir det nybakat bröd med kanske lite o'boy till, kunde inte bli bättre faktiskt ! ♥
Får hoppas på en bättre dag imorgon istället, är det fint väder så blir det brännbollsdag i skolan, regnar det blir vi lediga. Låter ganska perfa, eller hur ?!
So Long !


(Igår hade vi underbart väder, eller hur ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0