Mix it up !

Idag har det varit fullrulle hemma på lillåvägen då syster tar studenten imorgon. Jo eftersom jag dumt nog lovade att jag skulle stå för tårtorna och riktigt mycket sett fram emot att göra dem var det basolut inget lätt arbete, endel saker ville liksom inte så som jag ville och använda våld i dom lägena hjälper liksom inte för då pajjar hela skiten, äh det var ett finurligt projekt och nu äntligen är jag färdig , varje tårta tog ungefär 1 timme var, och tänk att jag bakade då 3 stycken?! Jag är sjukt nöjd över att jag ens slutförde allt själv.
Bilder på tårtorna kommer imorgon om jag hinner med, det är mycket att styra med och allt som händer runt omkring, därför var jag snäll nog och tog ledigt från skolan för att hjälpa mamma, och tur nog var nog det, annars hade hon nog aldrig hunnit. ;)

Lite annat som hände idag var ju faktiskt att vi har varit i gnöttlen med klassen och bara haft det trevligt och umgåts, lekte även ett par roliga lekar, och jag kan ju även säga att jag kommer nog faktiskt sakna de flesta sjukt mycket, det har faktiskt varit en härlig klass trots allt, även om det har hänt mycket under de tre åren. Jag fick åka lite tidigare från gnöttlen då vi hade avslutning med elevrådet så det var sista gången vi "sågs" tillsammans och då drog vi och käkade pizza och hade det trevligt, så tacka måste man ju göra för de härliga tre åren . Efter pizzan var det iallafall match mot lärarna för oss 9:or som ville vara med, roligt var det men lik förbannat fick vi stryk med 5-3, ni vill inte ens veta hur det kom sig, men på något höger eller vänster lyckades dom faktiskt vara bättre än oss ?! Aja skoj hade vi ju iallafall, det är väl det som räknas ! :)  ♥
 
Så för att summera hela dagen har den faktiskt varit hel go och ganska rolig, men det är väl något som var en bra sak eftersom vi skiljs om bara några dagar ..
Thats it , over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0