Måndag .

Dåligt med uppdatering här tycker jag , men det känns lite trist att sitta inne vid datan och häcka när man kan vara ute i den fina solen som har kommit nu ju :)
Sen har jag mycket som går runt i huvudet på mig med Kalmar och allt, så jag känner att jag vill bara ta dagarna som dom kommer och umgås med alla runt omkring, man får ju passa på liksom , för är det inte jobbet som kallar så är det oftast något annat man har att styra med , så som sagt , man måste ju passa på nu :)
Nej , strax ska jag ut på promenix med pullan , men innan det ska jag se om jag hittar mig en rosa dator som kanske kan få följa med på mitt äventyr ;)

Take Care , XO' M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0