Jordgubbar och mjölk, nu fattas bara solen

hey, dåligt med uppdatering nu känner jag , men så är det väl när man har annat att göra och känner för att ta det lilla lugna och pyssla om sig själv.
Blev en mycket kort skoldag idag, som i torsdags typ, fast idag hade vi bara 1,5 timmas ja inte lektion redigt, men vi var med alla klasser till Hammarsjön och efter 5 kampen fick vi åka hem eftersom det började regna, vilket det gör mycket nu för tin ? Men iallafall, vi började vid 9 typ och slutade vid halv 11, tänk om alla dagar vore så ;)
Igår ja, vi spelade ju match mot Högsby då vi vann med 6-0 och jag åkte på ett gult kort, jag säger då bara det att jag varken förtjänade det eller att det jag gjorde var värt det, men dom tyckte jag var "livsfarlig" på plan, och allt jag kunde göra var att skratta åt dom, jag spelade fotboll och vad nu dom styrde med vet jag inte, men det var fan ingen hundutställning iallfall, lite hårt måste det ju ändå vara..
Studenten var jag också i helgen, jag får ta och slänga in lite bilder så fort jag är på pappas dator eftersom jag inte orkar lägga in dom på min egen, men ni står väl ut med att vänta? ;)  Men det var skoj iallafall och jag tror att min syster hade ännu roligare men det är ju så det ska vara , och alla tyckte även om min och mammas tårtor, dom flesta trodde att de var köpta, sånt känns lite kul att höra faktiskt.
Men nu ska jag nog ta och fixa lite lunch och simsa lite kanske, märkte att Kenza har fått tag i sims 3 nu, något att satsa på nu kanske tills jag flyttar, jag menar man kanske lätt blir ensam och då kan det ju vara skönt och ha något tidsfördriv. :p
Nej, mot jordgubbarna och mjölken, det är vad min lunch kommer bestå av, första gången i år också, MUMS ! :) ♥

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0